Наступність як ключовий елемент взаємозв’язку організації освітнього процесу ЗДО і НУШ
21 січня на базі Погребищенського закладу дошкільної освіти загального розвитку №1 консультант ЦПРПП Тамара Миколаївна Ліневич провела майстерку з обміну досвідом «Я роблю це так… «Наступність як ключовий елемент взаємозв’язку організації освітнього процесу ЗДО і НУШ», на яку були запрошені вчителі четвертих класів громади, які в новому навчальному році будуть працювати з першокласниками.
Директор закладу Тетяна Шамседдінівна Нагало розповіла про структуру закладу, провела екскурсію, показала наявну матеріальну базу для занять з дітками, у тому числі з особливими освітніми потребами: тут є і басейн з кульками, декілька різновидів театру (пальчиковий, ляльковий, настінний і т.д.), дидактичний матеріал для проведення артикуляційної та нейрогімнастики, сухий дощ, пісочниця для терапії і проведення корекційного заняття, багато цікавих ігор і конструкторів для дітей. Також Тетяна Шамседдінівна поділилася планами по створенню ресурсної кімнати, де будуть організовуватися заняття для дітей з особливими освітніми потребами.
В якості подарунка для гостей закладу вихованці садочку представили два номери: гри на музичних інструментах і флешмоб «З Україною в серці».
Присутні змогли не тільки обговорити питання наступності, а й бути присутніми в старшій інклюзивній групі під час проведення з дітьми тематичного інтегрованого навчального заняття з логіко-математичного розвитку на тему «У пошуках скарбів». Разом з досвідченою вихователькою Корольчук Ольгою Миколаївною і асистентом Зубковою Тетяною Анатоліївною діти відправилися у подорож, де їм були запропоновані цікаві різнопланові завдання і вони змогли показати свої знання на склад числа, порівняння чисел, рахунок, на вміння знаходити зайві елементи і на завершення заняття – «скарби», які треба було порахувати і поділити порівну між всіма учасниками подорожі.
Після проведеного заходу вчителі обмінялися думками і прийшли до висновку, що всі хотіли б мати таких підготовлених діток в першому класі. Тамара Миколаївна зауважила, що даний результат можна отримати завдяки реалізації принципів педагогіки партнерства, де одним з важливих кроків є регулярне відвідування дітьми дитячого садочку, щоб щодня отримувати нові знання і закріплювати пройдений матеріал.
Головний спеціаліст відділу освіти Тетяна Маркова